Lelaki sedang rakam gambar perempuan mandi di hospital di tangkap


Seorang lelaki berusia 40 tahun ditangkap kerana merakam secara diam-diam perempuan yang sedang mandi, ganti baju, dan melakukan aktiviti di bilik mandi. Lelaki Korea Selatan (Korsel) ini melakukannya selama enam tahun.

Lelaki bernama Lee ini ditangkap oleh polis di Gyeongsang Selatan. Lee mengambil gambar dari 1.014 perempuan dari tahun 2005 hingga tahun 2011 di kota Gimhae dan Busan.Dia ini selalu membawa kamera digital ke manapun dia pergi dan kadang-kadang merakam pakaian dalam perempuan.

Polisi menemukan driver eksternal disk dan CD di tempatnya dan disyaki berisi foto dan video yang dirakamnya selama enam tahun. Bahkan, ia pun masih sempat merakam perempuan ketika sedang dirawat di hospital.

Ia dipaksa meninggalkan hospitalketika ia tertangkap ketika sedang merakam perempuan di bilik mandi. Lee memasukkan rakaman itu ke dalam beberapa folder dan memisahkannya berdasarkan aktiviti misalnya "bagian tubuh", "Seluruh badan", ataupun "wajah".

Istri Lee mengaku suaminya suka menonton video porno namun tidak tahu jika sang suami hobi merakam perempuan. Lee berhenti bekerja dan mulai menjual foto-foto itu secara online dan mendapatkan keuntungan sebesar 2.024 dollar AS.
Description: Lelaki sedang rakam gambar perempuan mandi di hospital di tangkap
Rating: 4.5
Reviewed by: Togok Emerald
On: 01.56
TOP